2 dic. 2014

How do I work - Como trabajo


First of all, as you can see I draw it on my sketch book with a simple pencil. Then I scan it or sometimes I make a photo of it and I send it to my email. Then I use Corel draw (I know some of you hate that programme but I love it), and I draw it again using the scanned image.
---
Primero hago un boceto a lápiz. Una vez tengo algo interesante, lo escaneo o simplemente le saco una foto con mi móvil y me la envío al email. Luego la uso como base para dibujar sobre ella. Uso el Corel Draw, ya ya sé que mucho lo odiáis. Pero a mi me encanta.



When I have drawn it completely, I delete the photo. It's time to play with colours, lines... 
---
Una vez lo vuelvo a redibujar, elimino la foto y es hora de jugar con los colores, las líneas...


And that's the result!! I hope you like it!
---
Y este es el resultado. ¡Espero que os guste!





No hay comentarios:

Publicar un comentario